Article facilitat per IPM
La intel·ligència artificial ja no és una promesa de futur, sinó una realitat que està transformant tots els sectors, i així ha quedat patent a “Implementant IA: menys teoria, més acció”, organitzat per Ricoh Espanya, en col·laboració amb Dell Technologies i NVIDIA, a Casa Seat el passat 11 de febrer.
Durant l'esdeveniment, experts de les tres companyies van proporcionar les claus per generar un valor real amb aquesta tecnologia, a través de recomanacions pràctiques sobre com iniciar un full de ruta per implantar la IA a les empreses, i de casos d'ús en diferents indústries. A més, van aprofundir en com els partners tecnològics més estratègics ajuden a democratitzar amb èxit l'ús de la GenAI alliberant tot el potencial de canvi en la forma de treballar i que es tradueix en termes de productivitat, eficiència i resultats empresarials.
Aquestes són algunes de les conclusions de l'esdeveniment:
Com va explicar Raúl Coria, responsable de l'àrea d'Aliances Estratègiques i Desenvolupament de Negoci de Ricoh España, "el 2024 ha estat un any d'experimentació amb la intel·ligència artificial per a moltes companyies, i ara és el moment de passar a l'acció i impulsar projectes que els oferiran un avantatge competitiu. El paper d'un bon partner serà fonamental per a l'èxit de portar la IA a tota l'organització, fer un ús eficient de la tecnologia i assegurar el ROI. A Ricoh ja estem integrant la IA als nostres clients".
22a Festibity
13 de maig de 2025 - Teatre Nacional de Catalunya